Nurgizemm0 sehrengiz_8 ama ilaç baslamadilar ağrılarım aynı sekilde var 34+2 de doğum yapmıştım ilkinde şuanda da 34+2 haftamdayim ve ağrılardan duramıyorum değerlere daha yansıyan birşey yok
Nurgizemm0 sehrengiz_8 bende önceki gebeligimde de kaşıntı olarak vurmamisti ağrılardan duramiyordum ve vücut rengim değişiyordu oyuzden son raddeye kadar anlayamamışlardı doktorlar