Kızlar iyi geceler. Bugün 15 gündür geçmeyen hatta gün geçtikçe artan kalça ağrım için doktora gittim, kalça kemiği iltihabı olabilir dedi, iltipahlı romatizma ihtimali de var dedi. Gebelikten olabiliyormuş ama henüz haftan küçük dedi 21+3 olduk. Sadece parol verdi ve ağrı kesici jel. Günde 3 kereye kadar kullan dedi doktor. Açıkçası kullanmaya korkuyorum bebeğime zara gelir diye. Sizlerden parol kullanan var mı? Zararı yoktur umarım? Kafama takıldı.