Kızlar bugün kontrolüm vardı 33+5 haftalığız gece yarısı itibari ile doktorum suyun vs iyi bi sorunun yok sadece bebek dönmemiş oda son ana kadar dönebilir dedi bi daha ki kontrole ne zaman gelelim dediğim de 1 ay sonra dedi 38 haftalık olmuş oluyorum geç değil mi son haftalarda 2 hafta da bir çağırıldıgını görüyordum hep 🫣 eşime diyorum artık kontrol yerine direk doğuma gideriz bu aralıkta 😂