Ben dün gittim doktora , ailende genetik seker rahatsızlığı varmı diye sordu bende yok dedim, ilk gebeliğinde bi seker sıkıntın oldu mu dedi yok dedim, o zaman yarın sabah ac ve tok karnına gel kanına bakalım dedi. Açıkcası sevindim böyle düşünmesine. Kimseye etkilemek istemem ama ilk gebeliğim de de bilinen tv ye cıkan bi doktora gitmistim o bile istemedi yüklemeyi, ben açıkcası bu sekilde bakılmasının daha doğru olduğunu düşünüyorum. Herkese tabi ki saygı duyarım, doktorunzla hareket edin