Kader5151 Anonim01 kızım boğa burcu bende boğa burcuyum ikimizde inatız anlaşamıyoruz çoğu konuda ama yemeğe ve uykuya düşkünüz ikimizde tabi bu ara 2 yaş sendromundan dolayi berbat durumdayız ama genel olarak güzel
Secil2818 Anonim01 18 mayıs doğumlu olarak Boğa burçları inatçıdır, huysuzdur falan ama kimseye mümkün değil kıyamazlar. Ona ver yemeğini, uykusunu, kahvesini gerisine karışma 😂😂😂
Sahdormommy Anonim01 oğlum boğa çok merhametli bir yapısı var kıyamaz hiç ama çok sinirli ve hep aç 😅😅RABBİM yokluklarını vermesin
TeacherrMom Kader5151 umutlarimi yeşertti yorumunuz 😍 ilk bebeğim kova burcu uyku nedir bilmezdi şuan 2.5 yaşında yeni yeni düzeldi ve yemek yemek bizim için eziyet işkence asla yemiyor ama boğa burcu tanıdığım herkes yemeğe ve uykuya düşkün ayyy hadi inşallah bu oğlum da boğa olacak
ipekveatlas aç ve sinirli bi oğlum var. ne versem yer😅 maşallah 🧿uyku düsmanı cok gergin bi tip pek anlaşamıyoruz
Byzguclu Ta kendisi oluyorum efendim hamilelikte hepimiz bebek gibiyiz zaten 🥰🥰 övmek gibi olmasın ama bebeğimde boğa burcu olsun isterdim biraz zordur uğraştırır ama iyidir iyi market giderlerini saymazsak tabii 😂😂