Kızlar iyi geceler 20 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim bugün sağlık ocağından aradılar pazartesi günü aşınız var diye. 3.5 yaşında bir oğlum var onun gebeliğinde de olmuştum aşı tetanoz aşıları 5 yıl arayla olmuyormuydu bu da neyin nesi korkuyorum aşıdan 😂😂