Kızlar selamm, adetim 5-6 gün geçti pazartesi günü kaset test yaptım negatif çıktı bu sabah kan verdim pozitif çıkma ihtimali var mı? Çok aşırı akıntım var beyaz, göğüslerim daha yeni hassaslaşmaya başladı öyle çok fazla kasık ağrım yok ara ara vurup gidiyor ve cildim kurudu pul pul dökülüyor… sizce hamile olabilir miyim ? Böyle şeyler yaşayan oldu mu yardımcı olur musunuz 🥹