Kasık bel ve karnımın sağ tarafında çok ağrılarım oluyor ikiz gebelik yaşıyorum geçen gün doktoruma heyet raporu için mesaj attım cevap bile vermedi bu ağrılarla çalışmak zorunda kalıyorum. bir durum olursa beni ara demişti direk hastaneye mi gitsem yoksa arasam mı devletteki randevumun gününü unuttuğum için 15 gün devletede gidemiyorum mecburen özeldeki doktora gitmem gerekecek gidersem bu ağrıları yaşayan var mı normal mi kontrol günümede daha 2 hafta var😓