Eda0127 35+4 oldum çok ağrılarım oluyor uyuyamıyorum kız bebek bekliyorum sizce doğumum yakınmıdır çok ağrı hissediyorum 😢
Heymomyy Eda0127 bende 34. Haftada başladı sancım ağrılarım nişanım da o zaman geldi şuan 38. Haftadayım sanki o zamanlardan eser yok şıp diye gitti ağrı sızı :) çok normal yani ağrıması bebek büyüyor iyice doğuma hazırlıyor kendisini