Nurcanben Arkadaşlar 25 haftalık olucam bugün tartıldım da 9,5 kg almışım burdaki postlarda okuduğum kadarıyla 25 haftada 9,5 kg çok mu fazla ya da normal mi ?
Symaaas Nurcanben ben 58 59 la hamile kaldım 24 haftalığım 🤣🤣 69 oldum hem ben hem bebek almış aman takmayalım sağlıksak sorun yoksa ne mutlu böyle kilo almaya miniklerimizin hediyesi 😀🥹 bol bol emziğinde gidiyor tecrübeyle sabit 🤣🤣
motherlion01 Nurcanben valla canım buraya bakarsan evet çok normalde her ay 1 kg alman gerek fln diyorlar ama insanın elinde olmuyor 😂 bende 5. Ayıma kadar çok iyi gidiyordum zaten bulantılarım fln vardı bişe yiyemiyordum çok sonra deprem olunca kaynanamlarda kaldık bir süre aldım başımı gittim kalabalık hepimiz bir arada hergün ağır yemekler derken depremden sonra bir gittim doktora gitmez olaydım 😂😂😂 şimdide dikkat et diyip duruyorlar kilo nedir verilir düşüncesindeyim bebişlerimiz sağlıklı olsunda gerisi hiç önemli değil şuan 28 haftamdayım en son gittiğimde toplamda 10 kg almıştım
Nurcanben motherlion01 valla bende onu anlamadım hala kusuyorum buna rağmen nasıl bu kadar alabilmisim aklım almiyor 😂 her ay 1 kg mi 1 ay önce 53 kiloydum 1 ayda 3.5 almışım 😂😂