Elenora yenibirannis bende bu gün 17 haftalık oldum 🍅 bu gün bebeğimi çok az pıt pıt diye hissettim sen de var mı bir his ?
Yenibirannee yenibirannis 16+5 😊 bizimde az kaldi 2. Gebeliğim 😊 1 tane kızım var çok şükür 2. Kızımı bekliyorum
Ozge111 yenibirannis 13 ve 15 haftalarda gittim bacak arası kapalıydı hep tahminde bulunsun istedim ilk önce kız olur gibi dedi sonra evirip çevirip baktı yok çıkıntı var erkek dedi yarın gidicem artık öğrenirim galşba 😁😍
elifserra00 yenibirannis Yaklaşık 15. haftadan beri 🫶🏻 ikinci gebeliğim ve epey hareketli bir bebek o yüzden çok erken hissettim 🥹
Ozge111 Elenora hayır 2 kez gittim bacak arası kapalı dedi doktor tahminde bulunsun istedim ilk önce kız olur gibi dedi sonra evirip çevirip baktı yok çıkıntı var gibi erkek sanki dedi yarın gidicem artık öğrenirim galşba 😁😍