Şuna 36+5 im. Geçen haftalarda doktorumda tatmin olmadığı için yemek yiyip 2-3 saat sonra hastaneye gidip bir daha nst ye girdim. Pazar gecesi yine doğumhane nst’ sine girdim doktorum hatta anne rahat etsin hareket hissetmiyorsa bi 15 dakika daha dursun dedi durdum normal diyorlar. Ama resmen elini kolunu kafasını net hissederken elimi koyuyorum müzik açıyorum, parmakla uyarıyorum, konuşuyorum, sırt üstü yatıyorum, sola yatıyorum, şeker çikolata yiyorum yok hareket hastaney gidince normal çıktığında rahatlıyorum ama sürekli bebeği bu duruma sokup streslendirmekte istemiyorum. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum 🥹🥹