Busra__06 benim hastalık çok hamilelik ağrım yok ama şeker tansiyon yetiyor maalesef üstüne guatr :/ bu haftalar ilk gebeliğimde oldu böbrek büyümedi oluyor şuanda başlıyor hissediyorum yokluyor ara ara belli bir dönen onu çekicem maalesef :( inş geçer biran önce