Busraakay_26 arzu_06123 gebeyseniz doktora söyleyin ger türlü kanama risk diye biliyorum belki yerleşme kanaması da olabilir eğer haftanız erkense ama yine de doktora gözükmekte fayda var
Havva122 arzu_06123 benimde hcg değerim 900lerde 4 haftalık görünüyor, bugün adet günüm normalde ama iki üç damla kadar lekelenme oldu neden olmuş olabilir acaba
arzu_06123 Busraakay_26 ama hala devam ediyor pıhtı geliyor azda kanama ama gebe değilim adet günümede var
Nilufer_06 Havva122 yerleşme kanaması olabılır panik yapmayın ama bir doktora görünün isterseniz bende de öyle olmuştu