Aturkk yagmur_3566 benim kızımda öyleydi ama şimdi oğlum olacak hiç uzamiyor aksine güçsüz çok dökülüyor 😔😔😔
Esca yagmur_3566 doğru. Hamilelikten önce küt kestirdim şimdi omuzlarımda hatta bi tık daha uzun ve parlak.
Edremizz yagmur_3566 benim de çok hızlı uzadı ve baya gür. Normalde de gür ama sanki daha bi çoğaldı gibi geliyor. Ama bir yandan da doğumdan sonra dökülür diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum ama inşallah doğru değildir
guzelanne01_ Aturkk aynen ben kızımda çok uzadı güçlü ve parlaktı doğumdan sonra kestirdim küstü sanırsam biraz düzelir gibi oldu şuan oğluma hamileyim uzamıyor güçsüz ve cansız
Sen5155 yagmur_3566 benim hamilelikten önce bir tutam saçım vardı şuan aşırı gür, parlak ve eylül ayında hamile kalmadan önce omuzlarımda olan saçım şuan belimde 🥰
Moruk07 İlk 3 ay uzadı baya farkettim 4. Ayda kestirdim çok ciddi zayıflama oldu saçımda çok karışmaya başladı ama hormonlar o ilk 3 ay okadar aktfti ve artıştaydıki bana baya hissettirdi malesef mide bulantısı kusma olarak ta
TTtutku yagmur_3566 evet doğru upuzun oldu hatta biraz kestircrm boyatmıcsm uzun süre sonra sarı yapcam bu arada brbek cinsiyeti ilr alakası yok hanilelikte salgılanan hormonlardan kaynaklı
Bernnnaaaa yagmur_3566 evet senelerdir gül gibi baktım asla uzamadı hamilelikte bakım bile yapmadım belime kadar uzadı dökülmedi ama 5 ay oldu doğum yapalım şimdi tutam tutam dökülüyor açıklık bile oluşmaya başladı inanılmaz dökülüyor
Semanur0902 yagmur_3566 abartısız söylüyorum tam bir karış uzadı saçım boyalı yıpranmış bir saç olmasına rağmen. Ve dökülmesi bile azaldı diyebilirim. Kızım iyi bakıyor bana😂
elayaz_ yagmur_3566 evet benim iki hamileliğimdede çok hızlı uzadı ve bakım yapmıyor olmama rağmen parlak ve canlı duruyor
berkabusra1 yagmur_3566 normalde yavaş uzardı saçlarım oğlum yaradı bana çok uzadı saçlarım ve önceden avuç avuç dökülürken şimdi bir tel bile dökülmüyor daha canlı ve parlak
Allahvargamyok yagmur_3566 saç uzamasını bilmemde müthiş bir şekilde dökülmesi durdu gebelikten önce tutam tutam elime gelen saçım şu an 1 tel bile dökülmüyo şükür ve evet uzamasında bayaa katkı sağladı 👌😊