Gmzkrgz Grsost folikasiti bıraktıktan sonra başladım yani 12.haftada. 33.haftadayım hala devam. Balik yağıni 2 3 gunde bir almami soyledi doktorum. D vitamini, kan ilaci birde decavit kullanıyorum
Mylove1998 Benim doktor demiri takviye olarak balikyagiyla bir olan elenatal ve regenesis kullandım ikinci 3uncu ay 4uncu ay sonrası da dvitamini ayrı yazdırdım