Cumartesi günü 41. haftaya giriyoruz bundan dolayı doktorum yatış için cumartesi günü sabahtan hastahanede olmamız gerektiğini söyledi benim kontrolümde doğum gerçekleşecek dedi aşamalar varmış sanırım suni sancı öncesi bilginiz var mı ? Ve cumartesiye kadar ne yapmamı önerirsiniz beni korku sarmaya başladı suni sancı anlatıldığı kadar acılı mı?