Mlke987 canım carpal tunnel sendromu deniliyo aynı durum bende de var hatta bazen kolum bile uyuşuyo ve genellikle sabah kalktığımda oluyo. Doktorum korkulacak bi şey olmadığını doğumdan sonra geçeceğini söyledi. Eğer hamilelikten önce böyle bi sorununuz yoksa endişelenmeyin.