Asii_41-anne Kızlar 32. +5 im dun ve u gun hastanedeym arara kan geliyor kanamam oluyor doktor rahim de incelme olmus dedi ilaçlarla tedavi ediyor ama hapı vermynce kanama geliyor birde bobregim de taş cıktı oyuzden dogumu tetikliyormus yaşadınızmı hiç ?
Mucizelerim_ Asii_41-anne 32+2 de olmuştu benimde kanamam bayramin birinci günü nöbetçi doktorlar bi sonuca baglayamadi kendi doktorum da hastane değildi 10 15 damla kanamam oldu ama benim gebeligim riskli bebeğim asagida hep ona sebep gösterdiler böbreklerimde genişleme oluyo benim yine var muhtemelen ağrı ile oldu kanamam zaten ilaç aliyodum simdide ekstra dikkat ederek geçiriyorum günlerimi sizede geçmiş olsun ağır iş yapmaktan kaçının
Mamimamimami Asii_41-anne 32 çiş yapar gibi alttan kanamam geldi hastabeye gitti durdu ama bı hafta lekelenmem oldu sonra geçti şimdi 37 haftaligim bı nedeni çıkmadı kanamanın anlaşılmadi