Arkadaşlar merhaba öncelikle. Şuan Gebze’de yaşadığım için Pendik EAH takipliyim fakat devlet olarak Göztepe EAH ni de çok beğeniyorum. (Epilepsi hastası olduğum için 2018den bu yana oranın nörolojisinden takipliyim.) Doğumunu herhangi birinde gerçekleştiren veya şuan herhangi birinde çalışan varsa memnun musunuz önerir misiniz cevaplarsanız sevinirim 🙏🏻❤️