34Meltem12 ben sabah akşam sürdüm lierac bio oil vazelin bebek yağı badem yağı 5. Ayda yada 4. Ayda başlamıştım hiç aksatmadım ama göbeğim çok kaşındı çatladı maalesef yani genetik diyolar ya çok doğru ben o kadar sürmeme rağmen çatladığı için artık genetik olarak düşünüyorum sizin modunuzu düşürmek istemem ama inşallah çatlamaz kaşımayın ben ovalamıştım kaşıyan arkadaşlarım hep çok daha fazla oldu dedi