sozer1 ben ilk kızımda boyle birşey yaşamadım 6 sene oldu doğum yapalı bunda günlük pedi dolduracak şekilde yeşil renkte veya peynir kesigi geliyor temizledikten sonra birdaha gelmedi inşallah gelmezde çorapsız hayatta gezmem yazın bile hep çorap giyerim anlamadım valla büyük ihtimalle adet olmuyoruz ya onun pisliği enfenksiyon olarak dönüyor bize