ilknur2020 merhabalar doktorum bugün demir hapıyla devit verdi deviti zeytinyağına 10 defa damlatarak içebilirsin dedi nasıl içilir ki😮sizler nasıl yaptınız?
defnekrmn ilknur2020 bende bugün başladım 7 damla çay kaşığına damlatıp içtim ama tadından bişey anlamadım açıkçası çok azıcıktı 😂
imera_ferammm53 ilknur2020 ben tam buğday ekmeği kullanıyorum beyaz ekmek sevmiyorum doktorumda istersen bir dilimine 10damla damlatıp kullan sesi bende öyle kullandım 😊
defnekrmn ilknur2020 inşallah 😉 ama doktor bi lokma ekmegine de damlatabilirsin suyuna da dedi aklında olsun 😉
mehtap28 ilknur2020 ben bi kase yogurda damlatip tüketiyorum ya da ekmegin icine koyuyorum katlayip yiyorum tadini almiyorum bile 😊