_Aanne1 memnunum canım . Uzun zamandır stok girmedi ya ben stok gelsin diyene kadar o kadar pahalandı ki . Bende trendtoldsn aldım 15.800 e . Yoksa ben alayım diyene kadar kaç olacaktı bilmiyorum 🤷♀️
Ama bence düğmeli olması çok avantajlı olduğunu düşünüyorum ben . Toz Haznesi diğerlerine göre küçük diyorlar ama gayet büyük yani dolmuyor
Ki öyle kolay kolay . Ki tek tuşla onu da boşaltmak aşırı kolaymış zaten . Lazer başlığına gelince cidden evin hiç süpürülmemiş gibi
Bir toz gösteriyor insanın sinirlerini bozuyor 😂😂 ben yine olsa yine 12 alırdım yine 15 almazdım sanırım en hafifi bu aralarından bu modelin benim de ne kolum sağlam ne belim o yüzden