ilknuuruucar_99 Papatya__47 bebeğiniz için gerekliyse bence yaptırın tabi kendi kararınız bişey de diyemem 🤗
Papatya__47 ilknuuruucar_99 öyle tabi ama ben ilk seferde çok zorlandım ilk gün vururken fark etmedim pek o kollada börek açtım oklavaylan sonra acısını çok çektim kolum okadr ağırlaşmıştı kaldıramıyordum
Duygu281 ilknuuruucar_99 olmazmı :) dün ilk aşımı oldum 19+4 kolumun üzerine yatamıyorum ağrıyor bölgesel olarak ama 2 gün sürer dedi hemşire
ilknuuruucar_99 Duygu281 kişiden kişiye değişiklik gösterebiliyomuş ☺️ ama zorlamazsanız geçer tabiki 😇
ilknuuruucar_99 Pnrpnr_ evet genelde 2 gün sürmüş çoğunun. Daha uzun sürüyor diye korkuttular beni. Daha ilk günüm zorlayınca ağrıyo biraz diğer türlü ağrı yapmıyor 🤭
ilknuuruucar_99 Selinms bende sol kolumdan vuruldum dediğiniz gibi sol tarafıma yatamadm. Üstüne yatınca acıma ve ağrıma oldu soluma yatmamaya özen gösterdim. Zorlamadığım sürecede sıkıntı çekmiyorum şuan biraz zorladığım zaman ağrım oluyo onun dışında iyiyim ☺️
Merve7 ilknuuruucar_99 ben iğne olmayı hiç sevmem. Batırdığında ilaç yaktı canımı. Sonrasında 1 gün ağrısı oldu geçti.
Rabia_91 İğne fobim var, kan aldırmaya almıştım mecbur ama bu aşı olayından çok tırsıyorum. 25. Haftadayım hala vurulmadım