Merhaba kızlar 32+5 günlük gebeyim bi kaç haftadır artarak devam eden kaşıntım vardı hatta bi ara uyuz mu oldum diye düşündüm ama safra asitlerim yüksek çıktı gebelik kolestazıymıs, ursactive başladı doktorum günde4 doz, böyle doğum yapan var mı bebeğimi sağlıkla kucağıma alırım inşallah bende çok endişelendirdi bu durum beni. İnternette yazan şeyler iç açıcı değil, doktorum içimi biraz olsun rahatlattı ama yinede yaşayan birinden bebeğinin sağlıkla doğduğunu öğrenmek istiyorum. Yazar mısınız lütfen