ben 37+1 oldum 35 ten beri sancılar kramplar kasılmalar erkek çocuğu böyle olur sancısı ağır ağır gelir diyolar kız çocuğunda bi kereden gelirmiş ama bilmiyorum artık 2 haftadır dayanılmayacak şiddette olmalakla birlikte ağrılarım sancılarım var benimde