Selam 6 haftalik hamileyim bugün ultrasonda kesenin içinde embiryo gozukmedi ve kalp atışıni duymadık bir hafta sonra yine gel dediler şunu da söyleyeyim kiloluyum karnım yağlı bu yüzden gozukmemis olabilirmi hamileliğimi ilk 3 haftalık öğrendiğim ve doktorum progestan ve folik asit yazdı lütfen bilgisi olan ve ya başından geçen varsa bana yardımcı olsun lütfen,❤️❤️❤️