1 haftadır aynı durumdayım 33. Haftadayız soluma yatınca ilk sezeryan yerim yanmaya başlıyor sırtım inanılmaz ağrıyor sırt üstü bebek oksijen alamıyormuş diye yatamıyorum sağıma yatınca bebek bu sefer de kaburgama çok yaslanıyor sanırım canım çok yanıyor ve nefes darlığı yaşıyorum 2 saattir dönüp duruyorum yatakta daha da yaklaşık 5 haftamız var Allah yardımcımız olsun inşallah