Rabiasamet27 Kizlar çatlak kremi kullanan varmı varsa hangi marka memnunmusunuz ?? Ve kaçıncı ayda başladınız ??
Mine16 Rabiasamet27 Ben 16. Haftada başladım her akşam sürüp yatıyorum. Kakao yağı kullanıyorum sadece şuan 32. Haftadayım ve çok şükür sıfır çatlak umarım böyle devam eder 🥲
Rabiasamet27 Mine16 yaa kakao yağını hiç duymadim inşallah catlamazda son haftalarinizda Teşşekür ederim deneyeceğim 🌼