Selam arkadaşlar erkek bebeğim olacak 40+4 feyiz ama ne sancım ne acilmam oldu şimdiye kadar.yarin suni sancı ile deneyeceğiz umarım güzel bir hikayem olur ve sizinle paylasabilirim.Dogumu başlatmak için yapılabilecek herşeyi yaptım ama olmayınca olmuyormuş demekki dua edin hayırla kurtulayım 😊