cansuakbltylmz Dogumum ama o kadar cok korkuyorum ki. 36+2 haftaligim onerebileceginiz egzersiz veya yaptiginiz baska birsey varmi ?
Fik Merdiven in çık öneriyorlar kuzu yormadan kendini yine doktora danışırsın ben haftam gelince asansör kullanmayı bırakmayı düşünüyorum ☺️
cansuakbltylmz Allah yardimcimiz olsun 🙏 Merdiven cikayim bari. Surekli hareket halindeyim ama duzenli ve bilincli yapilmayan hareketlerin hicbir faydasi yokmus galiba