Ozlem1661 Merhaba 12 haftalık gebeyim oksapar kullanıyorum karnımdan şimdiye kadar vurduğum yerde kanama olmazdı 2 gündür hem kanama oluyor hem acıyor neden acaba fikri olan var mı
SudeT Ozlem1661 bende 11 haftalık hamileyim bende de oldu bikaç kez kanama zaten canım baya yanıyor vururken morarmalarım bile var bi taraf iyileşiyor diğer taraf morarıyor
Ozlem1661 Öyle morarmalar bendede var evet hep karnımdan yapıyorum boş olan yerlere tabi aynı yere değil kolumdan yapamıyorum tek başıma kimsede yok yapacak inşallah hayırla bu süreci geçiririz hepimiz