tazemommyy Tansiyonum bir saattir 8/4 çok halsizim elim kolum tutmuyor tuzlu ayran içtim yükselmedi ne yapsam yükselir düşük olması sıkıntı yapar mı
Youngmotherr tazemommyy düşük olması sorun değil ama yatıp uzanın en iyisi benimde öyle uzanmaktan başka çare yok
Ezgi0608 tazemommyy ilk haftalarda benimde hep öyleydi. Kaçıncı haftadasınız bol bol dinlenmeye çalışın
ElifTzl tazemommyy Benim de bi ara dusuyordu tuzlu ayran bizde pek ise yaramiyormus bosuna tuz kullanip odem yapma dedi doktorum.Uzanip ayaklarimi kaldiriyordum.Ben 6/3 bile gordum ama pek hissetmiyordum normalde de 10/6 felan benim