kızlar iyi akşamlar dilerim bir hafta önce test yaptım erken ve normal kaset test olmak üzere çift çizgiyi gördüm ertesi gün sağlık ocağını gidip kan verdim beta hcg m 169 du bana gebe olduğumu söylediler ama içimde bi huzursukluk var biraz öncede bi yazıyla karşılaştım sağlıklı gebeliğin 1000 in ve üstü olması gerekiyormuş yarın doktor randevum var ama çok üzgünüm kafamdan atamıyorum değilim diye düşünüyorum :(