Kızlar enebekten aldığım emzirme sütyeni çok rahat lakin toparlama özelliği olmadığı için ve ince bir kumaş olduğu için dışarda kullanmaya çok müsait değil. Malum yazda geldi üstümüz ince çıkınca çok belli oluyor. Normal zamanlarda kullandığımız gibi bir sütyen arayışındayım. Toparladım kıyafetlerden güzel gözüksün istiyorum. Alıp memnun kaldığınız var mı fikir olsun bana da☺️