Denissklc
Benim doktorum da etsiz çiğköfte dışarda satılanlara ne kadar güvenebilirsin dedi bence dışardan yeme dedi ama evde kendin yapıp yersen daha iyi olur demişti bende hamur makinam var onda güzelce yaptım fazlasını da buzluğa attım ara ara çıkartıp yiyorum 🩵