9+3teyiz İlk Haftalardan Bu Yana Kaşık Ağrısı Çekiyorum. Doktoru aradığımda kanama olup olmadığını soruyor yok diyorum o zaman sorun yok normal ağrı olması diyor. kanama yok çok şükür. Ama son iki gündür baya arttı böyle sancı şeklinde sanki yumurtalıklarım ağrıyor gibi.. özellikle akşam olunca başlıyor yaşayan var mı aranızda