sedasalman cerenaypay gebelikte kanama olduğu için kullanıyorum ben. Ama propektüsünde birkaç sebep yazıyor bi bakın isterseniz. Sanırım adet düzensizliğinde vs kullanılıyor ama emin değilim bi bakın ☺️
Yasemin__ cerenaypay Rahatsızlığının sebebini söyledi mi bende 12 haftada kullandım akıntım olduğu için çok şükür geçti. Rahatsızlığınız sebebini söyledi mi doktor. Umarım geçer 🤲🏻❤
cerenaypay sedasalman bende hamileyim karın ağrım olduğu için verdi ama korktum birazcık, düşük tehlikesi mi acaba evham yapıyorum çok
Busra__06 cerenaypay düşük tehlikesi olmasada her ihtimale karşı veriyorlar bir zararı yok ben kullanın derim
sedasalman cerenaypay düşük tehlikesi olsaydı söylerlerdi. Her ihtimale karşı korumak için vermişlerdir içinizi rahat tutun ☺️
cerenaypay Yasemin__ yok hayır karın ağrım olduğu için verdi, zaten 18. Haftaya gireceğim. İnşallah teşekkür ederim 🩷