Tatlışlar 17 haftalık gebeyim sanırım idrar yolu enfeksiyonum başladı birkaç saattir yanma hissediyorum doğal yöntemlerden öneride bulunacak olan var mı acaba
Yarın devam ederse doktora gideceğim ama antibiotik veriyorlarmış genelde sanırım
Zararı olur mu bilmiyorum