Brn_cnn Mlkkkkkk ay gerçekten benim için nimetti ilk hamileligimde ona böyle kendimi sıkıştırıyordum belime bacağıma falan o kadar iyi geliyordu ki aşırı rahat uyuyordum. Şimdi ikinciye hamileyim daha 13haftaligiz, haftam ilerlesin yine kullanacağım
Mine16 Mlkkkkkk Ben uzun çubuk gibi olanlar varya onlardan aldım kullanıyorum zaten boyum kadar alt kısmını bacak arama alıyorum ortasını göbeğimin hafif altına dayıyorum çok rahat ettim
SheeR Mlkkkkkk ben hamile yastığı almadım normal yastık koyuyorum biyerde okumuştum battaniyeyi rulo yapıp onu hamile yastığı şekline getirip de yatılabilirmiş
Gizembltc Mlkkkkkk Canım bende bu iki modelden var ama ikisiyle de rahat edemedim 27 haftalık hamileyim. En rahatı bacaklarımın arasına bitane yastık koyuyorum karnımın altına doğru sıkıştırıp öyle daha rahat oluyor ama yine de sen bilirsin