Zele_1207 Arkadaşlar iyi akşamlar,melizababy sayfasından hastahane çıkış yaptırmayı düşünüyorum yaptırıp memnun kalan ve ya kalmayan var mı?
guzelanne01_ Zele_1207 bebekdesenden yaptırdım burda hep bunu dediler çokta memnun kaldım fiyat olarakta gayet diğerlerine göre güzeldi 11 li hastane çıkışı aldım battaniyesi ve yastığı ile 530