M_22 Kızlar cok heycanlıyım umarım herşey yolundadır 1 aydır bebişi görmüyorum yarın detaylımızda var ac tok gitmek fark edermi ki çikolata ye diyende cok oldu
Gebeysek1 M_22 aç yok fark etmiyor. Ben öncesinde çikolata yedim hareketli olsun biraz diye. Bugun detaylı usg yaptık. Bizde ufak bir sorun çıktı umarımmsizde çıkmaz herhangi bir şey
funnymummy M_22 tok git canım farketmez ama bebiş hareketli olur girmeden çikolata vişne suyu da tüketebilirsin 🫣