Bride_6470 Ben de rahim filminde tüplerin ikisi de tıkalı denilmişti, rahim filmini eylülde çektirmiştim, adet dönemimde öyle ağrım da olmuyordu, rahim filminden 1 ay sonra ofis histereskopi yapıldı, doktor tıkanıklığın açıldığını söyledi ofis sırasında sıvı geçişini hissettim ve 10 sn ağrım oldu geçiş sırasında ve 2 ay sonra hamile kaldım kasım ayında son adetim oldu çok şükür 🥰
-