ya arkadaşlar fikirlerinizi almak istiyorum. 32+3 teyim ama bebek çok aşağıda. Her an doğurabilirmişim gibi duruyo. Ufak tefek eksikleri dışında her şeyi tamam. Kıyafetlerini sizce yıkamaya başlamalı mıyım ? yoksa biraz daha beklemeli miyim ? siz kaçıncı haftada yıkayıp hastane çantası hazırladınız ?