10 haftalık hamileyim. İlk gebeliğimde safra ağrısı dışında neredeyse hiçbir şey istemedim. Bu gebeliğim daha başından beni benden aldı arkadaşlar. Kol ve bacak ağrılarım var gün içerisinde ağrısı artan. Vücudum dayak yemiş gibi , kırılıyor , halsizlik , yorgunluk hat safhada. Baş ağrısı , sürekli bulantı. Ani açlık krizleri .. Yaşam enerjim elimden alınmış gibi.. İlk gebeliğimde avm avm gezerken sancım girdi , hiç yerimde durmadım düşünün , bunda banyoya girmek zor geliyor. Doktora gitmeme 2 hafta var. Var mı benim gibi olup , çözüm bulan ? 2,5 yalında kızım var onunla ilgilenmekte zorlanıyorum