Ben ne ürün aldım ne birsey zamanında sadece takibe almışım sürekli videolarını görüyorum doktor gibi tavsiyeler bilmem ne. Baktım kimdir bu kadın diye doktor değil hemşire değil ebe eczacı kimse değil. Yatkınlığı nedir anlayamadım ve dayanamadım yorum.yazdim. neye dayanarak bunca bilgiyi doktor gibi veriyor herkesin bünyesi ayrı herkesin doktoru yonlendirmeli vs diye. Takipten de çıktım bana göre değil ben zaten onca doktor takip ediyorum. E ben de doktorlardan okuduğumu video çekeyim o zaman. Ben bunu kibar dille yazdım sadece ve hop yorumlar kapatıldı. Eleştiriye de açık insan değil anlamış değilim. Yoruma kapanmadan da bir kişi bana deli misin Git başka sayfaya gibi birseyler yazmış. Cidden şaka gibi. Ben nedense bazen tahammül edemiyorum bazı şeylere ve sağlıkla.ilgili şeylere de takintiliyimdir. Herkes kendi alanında konuşmalı. Yanlış mı düşünüyorum anlamadım.