Anneler ve anne adayları herkese iyi akşamlar ilk kızımı mecburi sezeryan ile kucağıma aldm şuan 2 yaşında ve ben 9 haftalık hamileyim gebe okulundan aradılar sezeryamdan sonra normal doğum yapabilirsin ama kendine güven dediler eğitimlere katılman lazm dediler hem çok korkuyorum hemde istiyorum bu kadar kısa zamanda sezeryandan sonra normal doğum yapan anne var mı aranızda acaba fikirlerinize ihtiyacım var