Esraliiii İzliyor musunuz?bende izliyorum bir türlü bir şey anlamadım ,aşk mı mafya mi zengin dizisi mi Serenay hiç olmamış bağırıp duruyor sırf kuvancin maviş gözleri için bakıyorum djdhdhdhf
Busel Esraliiii bende çok umutluydum güzel oyuncular var diye ama güzel olmamış dizi her bölüm ayrı mesele kavga sorun
Serpilinumudu Esraliiii sırf Kıvanç için izliyorum bebeğimde o da benzesin diye hep ona bakıyorum 😂😂 oğlumun adını da Aslan koycam 🦁😂
adatuna Esraliiii biz de kocamla kıvancı övüyoruz tüm dizi dksjsj abi bu yakışıklılık nedir yaaa diye djsns