Kızlar 19. Haftadan beri net bir şekilde hissediyorum bebeğimi. Ama 2 3 gündür çok az hissediyorum hareket varla yok arası. En son perşembe günü sağlık ocağında kalp atışını duymuştum iyiydi. Haftaya detaylı usg var. Normal mi acaba böyle arada hissedememek. İlk gebeliğim bu arada